Extra hulp met je vragen op de website van de overheid.

We zitten allemaal wel eens op de website van de overheid. Of dit nou vanwege je toeslagen is of omdat je op zoek bent naar een baantje. Iedereen komt er wel mee in aanmerking. Hierdoor loop je soms tegen vragen aan die je niet zo even kan vinden op de website. De overheid heeft natuurlijk ten alle tijden hun FAQ pagina waar je veel vragen op kan vinden. Toch kan het zijn dat die ene vraag er niet tussen staat. Hierdoor kan het makkelijk zijn dat de website bezoeker snel en makkelijk zijn of haar vraag kwijt kan via de live chat.

De voordelen van een live chat op de website.

Als de website bezoeker de live chat start is dit laagdrempelig en geheel anoniem. Hierdoor zijn website bezoekers sneller geneigd een vraag te stellen. De live chats worden snel opgepakt door een medewerker binnen de openingstijden en de vraag van de website bezoeker kan worden beantwoord. Nu kan het zijn dat de website ook bezocht wordt buiten de openingstijden om. Klanten kunnen dan het contactformulier invullen en hun gegevens achterlaten. De eerst volgende werkdag wordt er dan contact opgenomen. Website bezoekers kunnen hier in zelf bepalen of ze hun e-mailadres, telefoonnummer of allebei achterlaten.

Extra hulp bij je online klantenservice.

Een online klantenservice bemannen kost extra mankracht. In sommige gevallen moet je investeren in extra personeel en hier meer geld in stoppen. Het kan ook op een andere manier: je online klantenservice uitbesteden bij Chatkracht. Chatkracht is gespecialiseerd in online klantenservice en heeft chatspecialisten klaar staan die jou kunnen ontzorgen. Dit kan de gehele week maar ook buiten openingstijden om. Chatkracht kijkt naar de wensen van de klant en speelt hier op in. Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie!